Autor |
Wiadomość |
Survival Nieruchomości |
Wysłany: Wto 12:22, 21 Mar 2023 Temat postu: |
|
Ale o co wam chodzi? |
|
|
crisis_1 |
|
|
Brooklyner, PhD |
Wysłany: Wto 3:50, 21 Mar 2023 Temat postu: |
|
spoko klimat. und muza |
|
|
crisis_1 |
Wysłany: Wto 3:43, 21 Mar 2023 Temat postu: |
|
ray tracing jak dla mnie jest przereklamowany. w unreal engine 5 dopiero widać co to znaczy gra świateł, cieni. Odpal sobie grę Hotel Renovator |
|
|
Peregryn Tłuk |
Wysłany: Wto 0:21, 21 Mar 2023 Temat postu: |
|
Czy ja wiem. W niektórych miejscach fajnie w innych tak sobie, ciemno z intensywnymi czerwonymi światłami jak w jakimś klubie nocnym. Przy takiej starej grafice z małą ilośćią detali to światło dominuje i dziwnie to wygląda. Przesadzone, wolę chyba oryginalną wizję artystyczną |
|
|
Gość |
Wysłany: Wto 0:20, 21 Mar 2023 Temat postu: |
|
Anonymous napisał: | co, promocja twojego z dupy wyjętego linuksika już ci przeszła po tym filmiku? |
i tu się mylisz kochaniutki. half life 1 jest oparty na silniku quake 1 którego można natywnie uruchomić pod linuchem. |
|
|
Gość |
Wysłany: Wto 0:13, 21 Mar 2023 Temat postu: |
|
co, promocja twojego z dupy wyjętego linuksika już ci przeszła po tym filmiku? |
|
|
Gość |
Wysłany: Pon 23:50, 20 Mar 2023 Temat postu: zobaczcie ile daje ray tracing w grach |
|
chociaż nie gram już w gry, ale w half lifea ciupałem. gra z 1998 roku. pokazówka ile daje oświetlenie. tekstury i silnik sprzed 24 lat https://www.youtube.com/watch?v=UsfRyFYuU08 |
|
|